Dyplomacja kulturalna

Szkolenie – trening antydyskryminacyjny 14.11.2024

Zrealizowane szkolenie pt. „Obsługa i przygotowywanie oferty dla osób ze środowisk wielokulturowych” skutecznie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników instytucji publicznych w zakresie obsługi obcokrajowców oraz dostosowywania usług publicznych do ich potrzeb. W trakcie spotkania uczestnicy zdobyli wiedzę na temat różnorodności kulturowej, regulacji prawnych dotyczących obcokrajowców oraz działalności instytucji wspierających wielokulturowość.

Rozważano aspekty związane z bezpośrednim kontaktem i obsługą osób wywodzących się ze środowisk obcokrajowców, szczególnie w przypadku bariery językowej.  Szkolenie obejmowało warsztaty interaktywne, studia przypadków. Uczestnicy przećwiczyli techniki komunikacji międzykulturowej, mediacji i rozwiązywania konfliktów, a także projektowanie usług uwzględniających potrzeby zróżnicowanych społeczności. Dużą uwagę poświęcono aspektom związanym z dostępem do informacji i zapewnianiem tłumaczenia.

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie w dowolnym momencie, a także dowiedzieć się więcej na ich temat